قیمت چادر قجری

خریدسلام
12 تیر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چادر قجری (قاجاری) کمری

معرفی ، خرید و قیمت چادر قجری

این چادر از زمان دوران قاجاریه در ایران رواج پیدا کرده است به همین دلیل اسم دیگر این چادر چادر قاجاری یا چادر کمری می باشد. این مدل همان چادری میباشد که رضاخان میخواست با زور از سر زنان بردارد اما حالا این چادر دوباره به یکی از پرفروش ترین چادر در بین بانوان شده است.

قیمت چادر قجری

شکل ظاهری چادر قجری:

این چادر از پست شبیه به چادر سنتی ساده ی ایرانی می باشد ولی از قسمت جلو متفاوت می باشد.

در قسمت جلو این چادر قسمتی شبیه به دامن می باشد که بعد از پوشیدن با بندهایی که در اطراف آن قرار دارد در قسمن پشت کمر بسته می شود و قسمت پایین بدن را کامل پوشش می دهد اما قسمت پشتی آن مانند چادر سنتی ایرانی روی سر قرار می گیرد.

وزن بیشتر چادر قجری در کمر می باشد و بر خلاف اکثر چادر های دیگر قسمت دامن فشار زیادی را به کمر وارد نمی کند. همچنین فشار خیلی کمی را به شانه ها وارد می کند.

رو گرفتن این چادر مانند چادر ایرانی می باشد بنابر این خان هایی که مایل هستند  با چادر به اصطلاح رو بگیرند به راحتی می توانند این کار را با چادر قاجاری انجام دهند.

این چادر از جلو دو تیکه دیده می شود. دستک های این چادر در قسمت بالای چادر قرار دارد و تا پایین کمر کشیده شده است بنابر این چادر های قاجاری را به دلیل دستک های مختلف تقسیم می کنند . در برخی از دوخت ها دستک های این چادر بلند می باشد و در بعضی از دوخت ها دستک های آن کوتاه می باشد . و به اسم های چادر قجری دستک بلند و چادر قجری دستک کوتاه تقسیم می شوند.

در این چادر به راحتی می توان از پوشیه ( روبند ) نیز استفاده کرد.جهت مشاهده انواع پویشه بر روی متن رنگی شده کلیک کنید.

قیمت چادر قجری :

برای مشاهده انواع چادر قجری با قیمت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

[button type=”round” color=”” target=”_blank” link=”https://kharidsalam.ir/?s=%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1+%D9%82%D8%AC%D8%B1%DB%8C&post_type=product&cat_id=”] مشاهده انواع چادر قجری [/button]

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.