کد خبر:6070
پ
4725

دانلود رایگان کتاب فروغ ولایت از سبحانی

دانلود رایگان کتاب فروغ ولایت از سبحانی پدیدآورنده : آیت الله العظمی جعفر سبحانی ناشر : مجمع جهانی اهل بیت ( علیهم السلام ) تعداد جلد :۱ هزینه مشاهده : رایگان سال چاپ : ۱۳۸۷ نسخه اثر : ۲ متن کامل کتاب “فروغ ولایت” با موضوع تاریخ حیات و سیره امیرالمومنین(ع) اثر آیت الله سبحانی […]

دانلود رایگان کتاب فروغ ولایت از سبحانی

دانلود رایگان کتاب فروغ ولایت از سبحانی

  • پدیدآورنده : آیت الله العظمی جعفر سبحانی
  • ناشر : مجمع جهانی اهل بیت ( علیهم السلام )
  • تعداد جلد :۱
  • هزینه مشاهده : رایگان
  • سال چاپ : ۱۳۸۷
  • نسخه اثر : ۲

متن کامل کتاب “فروغ ولایت” با موضوع تاریخ حیات و سیره امیرالمومنین(ع) اثر آیت الله سبحانی

دانلود کتاب فروغ ولایت

دانلود رایگان کتاب فروغ ولایت از سبحانی

پیشنهاد می‌کنم در کنار قرائت قرآن، کتاب “فروغ ولایت” را در طول ماه رمضان مطالعه کنید و معجزات ارتباط روحی برقرار کردن با علی(ع) را در زندگی‌تان ببینید!

 پیشنهاد بنده برای ماه رمضان، «تأمل و توجه پیرامون امیرالمؤمنین(ع)» است و اینکه ماه رمضان خودتان را خیلی «علوی» برقرار کنیم، خیلی به یاد امیرالمؤمنین(ع) باشیم و ۳۰ شب در تاریخ حیات ایشان غور کنیم. این ماه، ماه شهادت علی(ع) و ماه بزرگترین غصه‌های ایشان است.

اثر ذکر علی(ع) عجیب است. فرمودند: ذِکْرُ عَلِیٍّ عِبَادَهٌ! معجزات عجیبی در یادآوری، مدح و ذکر مظلومیت ایشان وجود دارد که این معجزات در ذکر دیگر ائمۀ هدی(ع) نیست.محبت علی(ع) جایگاه ویژه‌ای در سرنوشت انسان دارد.

پیشنهاد می‌کنم کتاب «فروغ ولایت» را در طول ماه مبارک رمضان-در کنار قرائت قرآن- مطالعه کنید و معجزات ارتباط روحی برقرار کردن با علی(ع) را در زندگی خودتان ببینید. وقتی این کتاب را می‌خوانید گاهی احساسات شما جریحه‌دار می‌شود و به‌خاطر مظلومیت حضرت اشک می‌ریزید و گاهی شکفته می‌شوید و به هیجان می‌آیید، اینها لحظات نورانی حیات شما خواهند بود.

علیرضا پناهیان – ۹۶.۳.۴

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه