کد خبر:7021
پ
زینب

موشک هایی که در حرم حضرت زینب منفجر نشدند

موشک هایی که در حرم حضرت زینب منفجر نشدند به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که یکی از معجزات عقیله بنی‌هاشم در سوریه مقابل تروریست‌های داعشی را به تصویر کشیده است. تروریست‌ها بر دیوارهای بارگاه حضرت زینب(س) نوشتند با رفتند بشار اسد تو هم از اینجا می‌روی! اما در این ویدئو ساکنان […]

موشک هایی که در حرم حضرت زینب منفجر نشدند

موشک هایی که در حرم حضرت زینب منفجر نشدند

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که یکی از معجزات عقیله بنی‌هاشم در سوریه مقابل تروریست‌های داعشی را به تصویر کشیده است. تروریست‌ها بر دیوارهای بارگاه حضرت زینب(س) نوشتند با رفتند بشار اسد تو هم از اینجا می‌روی! اما در این ویدئو ساکنان زینبیه و مدافعان حرم از معجزاتی می‌گویند که در حرم حضرت زینب(س) رخ داد، آنها از خمپاره‌هایی می‌گویند که به بارگاه حضرت زینب(س) اصابت می‌کند اما منفجر نمی‌شود.

مدافعان حرم برای دفاع از حرم دختر شیر خدا عازم سوریه می‌شوند. گویی واقعه کربلا دوباره تکرار شده و در سوریه کربلایی دیگر رقم خورده است و پاسداران این حرم بی‌قرار هستند و برای دفاع جان خود را فدا می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند یزیدیان زمان دستشان به حرم عمه سادات نزدیک شود.

حالا نیز عباس‌های زینب عاشقانه راهی غربت می‌شوند و عشق به اهل‌بیت(ع) را به همه چیز ترجیح می‌دهند و در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند. مدافعان حرم پاسدارانی هستند با خود عهد کرده‌اند تا آخرین نفس برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) بایستند و اگرچه در دوران دفاع مقدس از قافله شهدا جاماندند اما امروز به دفاع از ارزش‌ها می‌شتابند و به این قافله می‌پیوندند.

در ادامه روایت خارق‌العاده مدافعان حرم از بمب‌ها و موشک‌هایی را که به گنبد و حرم حضرت زینب(س) اصابت می‌کردند ولی منفجر نمی‌شدند مشاهده می‌کنید.

دانلود

 

موشک هایی که در حرم حضرت زینب منفجر نشدند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه