کد خبر:11136
پ
۲۴۱۵۳۱۳

چادر قجری نگین دار

جهات آگاهی از قیمت و خرید چادر قجری نگین دار با ما همراه باشید…   قیمت چادر قجری نگین دار: برای خرید چادر قجری نگین دار می توانید از بسیاری از فروشگاه های حضوری و اینترنتی این محصول را تهیه کنید . خرید سلام به دلیل همکاری با بهترین تولید کنندگان در حوزه ی چادر […]

جهات آگاهی از قیمت و خرید چادر قجری نگین دار با ما همراه باشید…

 

چادر قجری مجلسی

قیمت چادر قجری نگین دار:

برای خرید چادر قجری نگین دار می توانید از بسیاری از فروشگاه های حضوری و اینترنتی این محصول را تهیه کنید . خرید سلام به دلیل همکاری با بهترین تولید کنندگان در حوزه ی چادر مشکی و محصولات حجاب با عرضه ی انواع چادر مشکی با قیمت مناسب یکی از مراکز اصلی فروش چادر مشکی در ایران می باشد.

چرا باید از خریدسلام خرید کنیم ؟

  • قیمت بسیار مناسب (به دلیل عدم وجود واسطه)
  • پشتیبانی عالی
  • پاسخ گویی ۲۴ ساعته
  • ارتباط با مشتریان آسان و راحت ( مشتریان محترم می توانند از هر طریقی از جمله شبک های اجتماعی ، تماس مستقیم ، پیامک و… با خرید سلام در ارتباط باشند)
  • تعویض رایگان در صورت وجود هرگونه مشکل در محصولات ( به دلایل مختلفی ممکن است محصول تولید شده دارای ایراداتی باشد بنابراین خرید سلام هر گونه وجود مشکل در محصول خریداری شده را پذیرفته و در کوتاهترین زمان و بدون هزینه ی پرداختی از سمت مشتری، محصول را تعویض خواهد کرد.)
  • همکاری بدون واسطه با تولید کنندگان و فروشندگان محصولات
  • کیفیت بالای محصولات ( در صورتی که خریدسلام متوجه کیفیت پایین هر نوع محصولی شود بلافاصله تولیدی یا نمایندگی مورد نظر آگاه خواهد کرد و بروز دوباره ی این موارد منجر به قطع همکاری خواهد شد. بنابر این همه ی مشتریان می توانند با خیالی آسوده از خرید سلام خرید کنند.)
  • تخفیفات ویژه ( دادن تخفیف های ویژه به خصوص در خرید های دوم و سوم … )
  • و…

مشاهده قیمت انواع چادر قجری در فروشگاه خریدسلام

 


برای دیدن مدل های جدید چادر مشکی روی تصویر زیر کلیک کنید

مشاهده بیشتر

برای مشاهده ی محصولات در اینستاگرام بر روی تصویر زیر کلیک کنید

اینستاگرام خرید سلام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه