بهترین جنس چادر مشکی چیست ؟

خریدسلام
30 آذر, 1398
18 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چادر اصیل جده عربی نگین دار ، قیمت چادر عربی نگین دار ، خرید چادر جده عربی نگین دار ، قیمت چادر جده عربی نگین دار

بهترین جنس چادر مشکی ,  پارچه کرپ ایرانی , بهترین چادر مشکی مجلسی , پارچه چادر مشکی جدید , قیمت پارچه چادر مشکی ایرانی , قیمت پارچه چادر مشکی ژاپن , قیمت پارچه چادر مشکی شهرکرد , قیمت پارچه چادر مشکی کره ای , ارزانترین پارچه چادر مشکی , بهترین پارچه چادر مشکی

چادر اصیل جده عربی ، خرید چادر جده عربی ، قیمت چادر اصیل جده عربی ، چادر جده عربی

انتخاب جنس چادر

چه پارچه ای انتخاب کنم؟

کرپ اسود :  پارچه ای مات و معمولی که قیمت ارزانتری نسبت به بقیه ی پارچه ها دارد و مشکی بودن رنگش از بقیه ی کرپ ها بیشتر است.

کرپ ایرانی (تولید ایران): کاملا مشکی بوده و مناسب استفاده های روز مره است از بافت محکمی برخوردار است و به راحتی پاره یا نخ‌کش نمی‌شود. در برابر گرد و خاک مقاوم بوده و به ندرت چروک میشود.

کن کن سوییسی : این پارچه یکی از بهترین انواع مجلسی هاست که کمی براق است و ظاهر مجلسی دارد.

سوپر ژرژت : این پارچه ظاهری شبیه به کن کن ها دارد ولی ضخیم تر و لَس تر است از مزایای این پارچه میتوان به ضد نخ کش بودن ،ضدچروک وضدپرز بودن آن اشاره کرد همچنین پارچه بسیار لَخت و ظاهری جذاب دارد.

کریستال: این پارچه فوق العاده سبک بوده و مشکی بودن ان صد در صد است و بین خانم ها بخاطر سبک بودن محبوبیت خاصی دارد.

تایتانیک حجاب: این پارچه تولید ایران بوده و با عرض زیاد در کارخانه ی شهرکرد کشور عزیزمان تولید میشود. این پارچه مشکی مشکی ،ضدچروک و ضدپرز میباشد و بخاطر استفاده از تکنولوژی استلیسن شستشوی خاصی دارد که باید حتما رعایت شود.

میکرو ابریشم: این پارچه جزو سبک ترین پارچه های دنیا محسوب میشود،نانو میباشد و بسیار مشکی است.
پارچه ای شکننده و اصلی ،ضد نخکش ،ضد پرز و رنگ ثابت که داری کارت ضمانت شستشو میباشد. همچنین بسیار لطیف و جذاب میباشد. این پارچه براق نیست و ظاهری شبیه به کریستال دارد.

ندا حجاب: مقدار بسیار کمی براق است و براقیتش از پارچه‌های ژرژت و سوپر ژرژت کمتر است ، این پارچه هم به راحتی چروک نشده و خاک و پرز نمی گیرد و دوام بسیار خوبی دارد. رنگ آن کاملا مشکی است. به دلیل بافت ریز و کیفیت بالای پارچه تار و پود پارچه از طریق چشم به راحتی قابل تشخیص نیست. قسمت بیرونی چادر لطیف و قسمت داخلی حالت کرپ دارد در نتیجه چادر سر نمی‌خورد. ندا نسبت به ژورژت و سوپر_ژورژت سبک تر و زیباتر است و کیفیت بالاتری دارد اما از کرپ سنگین‌تر است. یکی از تفاوت‌های ندا با سایر پارچه‌ها حالت پفی است که دارد که باعث می‌شود چسبان نشود.
ندا و حجاب شبیه هم هستن فقط پارچه حجاب کمی نرم تر می باشد و ندا ایستایی بیشتر دارد.

اطلاعات درمورد پارچه های چادری ( بهترین جنس چادر مشکی  )

کرپ:
این پارچه کاملا مات است و دوام بسیار بالایی دارد. رنگ آن کاملا مشکیست. این پارچه برای استفاده چادرهای روزانه و محیط کار به دلیل دوام زیاد و عدم نیاز به اتو مناسب است.

کریستال:
این پارچه مشابه کرپ و مهاراجه و به نرمی و سبکی حریر اسود

حریر اسود:
پارچه ای بسیار سبک با بافت بسیار ریز و نرم مناسب برای مدارس و کارهای روزانه

مهاراجه :
یکی از پارچه های جدید در بازار است که با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه می شود پارچه چادری مهاراجه به علت ویژگی های منحصر بفردی که دارد مورد توجه خانم های چادری قرار گرفته است؛ در اینجا به بارزترین ویژگی های پارچه چادر مشکی مهاراجه اشاره کرده ایم:

  • بافت پارچه چادری مهاراجه همان کرپ با بافت محکم و مقاوم است و مانند حریر نرم و لطیف است؛
  • سبک است؛
  • کاملا مشکی است؛
  • بور نمی شود؛
  • نخ کش نمی شود؛
  • پرز نمی گیرد؛
  • چروک نمی شود.

پارچه کرپ ایرانی (تولید ایران ) :

در داخل کشور تولید می‌شود قیمت تمام‌شده پایین‌تری نسبت به محصولات مشابه کره و چین دارد.

مشکی بودن: مشکی بودن پارچه چادر ایرانی معمولا بهتر از پارچه‌های چینی و برابر پارچه‌های کره‌ای است.

مناسب برای استفاده روزمره: این پارچه از بافت محکمی برخوردار است و به راحتی پاره یا نخ‌کش نمی‌شود.

مقاومت در برابر گرد و خاک: پیشنهاد می‌شود برای پارچه کرپ ایرانی از مواد شوینده مخصوص پارچه‌های مشکی و نرم‌کننده استفاده شود، تا هم دوام رنگ آن را بالا ببرد و هم راحت‌تر اتو شود و در نهایت گرد و خاک به خود جذب نکند.

مقاومت در برابر چروک‌پذیری: پارچه کرپ ایرانی به دلیل تراکم بافت بالا و تار و پود بیشتر در واحد سطح، کمتر چروک می‌شود.

کن کن پشت کرپ براق (ژورژت):
کمی براق است، این پارچه به راحتی چروک نمی شود و خاک و پرز نمی گیرد و دوام مناسبی دارد. رنگ آن کاملا مشکی است. به دلیل بافت ریز و کیفیت بالای پارچه تار و پود پارچه از طریق چشم به راحتی قابل تشخیص نیست. از نظر وزن نسبت به سایر پارچه‌ها کمی سنگین‌تر ولی مناسب استفاده روزانه است. قسمت بیرونی چادر لطیف و قسمت داخلی حالت کرپ دارد در نتیجه چادر سر نمیخورد.

سوپر ژورژت: کن کن پشت کرپ مات
تمام ویژگی های ژورژت را دارد علاوه بر اینکه ریزبافت تر و درنتیجه با دوام تر و کمی ضخیم تر از ژورژت است. در واقع سوپر ژورژت یک ژورژت با کیفیت بالاتر و کمی براقیت بیشتر است.

کن کن ندا (عفاف الجمیل)
مقدار بسیار کمی براق است و براقیتش از پارچه‌های ژرژت و سوپر_ژرژت کمتر است ، این پارچه هم به راحتی چروک نشده و خاک و پرز نمی گیرد و دوام بسیار خوبی دارد. رنگ آن کاملا مشکی است. به دلیل بافت ریز و کیفیت بالای پارچه تار و پود پارچه از طریق چشم به راحتی قابل تشخیص نیست. قسمت بیرونی چادر لطیف و قسمت داخلی حالت کرپ دارد در نتیجه چادر سر نمی‌خورد. ندا نسبت به ژورژت و سوپر_ژورژت سبک تر و زیباتر است و کیفیت بالاتری دارد اما از کرپ سنگین‌تر است. یکی از تفاوت‌های ندا با سایر پارچه‌ها حالت پفی است که دارد که باعث می‌شود چسبان نشود.

توجه : تمام پارچه های چادری در خرید سلام  از نوع درجه یک بوده و از جنسهای بی کیفیت استفاده نمی شود

بهترین جنس چادر مشکی

اینستاگرام خرید سلام

18 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.