قیمت و خرید ست کامل چادر نماز جشن تکلیف

خریدسلام
26 اردیبهشت, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چادر جشن تکلیف مدل نسترن

چادر جشن تکلیف یکی از ملزومات برگزاری جشن عبادت برای دخترانی است که به سن تکلیف رسیده‌اند. این چادرها معمولا از جنس تترون سفید ، صورتی یا نباتی هستند و با ربان، گل، گیپور، تور و مروارید تزئین می‌شوند. این چادرها هم به صورت تکی و هم به صورت بسته‌ای شامل سجاده، کیف، قرآن و تسبیح عرضه می‌شوند.
قیمت چادر جشن تکلیف بستگی به طرح، دوخت، جنس و شرکت فروشنده دارد که در زیر قیمت انواع ست ها ی جشن تکلیف را قرار داده ایم

خریدسلام

لیست قیمت ست کامل انواع چادر نماز جشن تکلیف + پک کامل:

قیمت ست کامل جشن تکلیف :

قیمت چادر جشن بستگی به اندازه و کیفیت آن دارد. در بازار، چادر جشن‌های مختلفی با اندازه‌ها و طرح‌های متفاوت وجود دارد. بعضی از چادرها با طرح‌های خاص و منحصر به فرد تولید می‌شوند که قیمت آن‌ها بالاتر است.

قیمت چادر جشن در بازار به صورت متوسط حدود 3۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان است. البته باید توجه داشت که در صورت خرید چادر با کیفیت و برند معتبر، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

بهترین راه برای خرید چادر جشن، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و مشهور است. در این فروشگاه‌ها، می‌توانید چادرهای با کیفیت و طرح‌های متنوعی را پیدا کنید. همچنین، در این فروشگاه‌ها می‌توانید با کارشناسان فنی صحبت کرده و از آن‌ها راهنمایی در خرید چادر جشن بگیرید.

خرید و قیمت اقلام همراه ست کامل چادر نماز جشن تکلیف :

معمولا همراه خرید ست های جشن تکلیف اقلام زیر همراه آن ها وجود دارد :

  • چادر جشن تکلیف تزئین شده ( در هنگام ثبت سفارش می توانید قد آن را مشخص کنید )
  • سجاده و جانماز
  • جانماز جیبی
  • کیف قابل حمل

اقلام ذکر شده بالا معمولا در ست های کامل جشن تکلیف موجود هستند اما تولیدی های مختلف ممکن است برخی از اقلام را نداشته باشند و یا اقلامی اضافه تر مانند قرآن و تسبیح و غیره را همراه آن قرار دهند. توجه داشته باشید که این اقلام در قیمت ست های جشن تکلیف تاثیر زیادی دارند

در خریدسلام انواع چادر جشن تکلیف با قیمت های بسیار مناسب ( به قیمت عمده و تولیدی ) برای مشتریان محترم عرضه شده است . این پک ها از جنس درجه یک تترون در رنگهای مختلف قابل سفارش هستند. همچنین دوخت ست های موجود در خریدسلام بسیار تمیز و منظم می باشد و به همین دلیل تمام ست های موجود با ضمانت کامل و مقابل تعویض و مرجوعی برای مشتریان می باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.