معرفی چادر قجری

خریدسلام
25 مهر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چادر مدل قجری

معرفی چادر قجری , چادر قجری کمری , عکس چادر قجری دخترانه , چادر قجری دخترانه قیمت , عکس چادر قجری , الگوی چادر قجری مجلسی , قیمت چادر قجری مجلسی , چادر قجری دیجی کالا , خرید چادر قجری , قیمت چادر قجری مدرن


چادر قجری یا کمری: همان‌گونه که از نامش پیداست مدلی است که از دوره‌ی قاجار مرسوم و در گروه چادرهای قدیمی دسته بندی می‌شود، قسمت پایین آن که شبیه دامن است با بند یا کش به دور کمر بسته و ضمن پوشش پایین‌تنه، به قسمت بالاتنه متصل می‌گرددد، بخش بالای آن مانند چادر ساده‌ی ایرانی است که با کش روی سر قرار می‌گیرد، به خاطر باز بودن قسمت بالا بهتر است برای پوشیدن سینه و شکم‌ از شال یا روسری بلند استفاده نمایید.

مدل چادر کمری یا همان چادر قجری به گونه ایست که، این چادر از پشت کاملا رها و ساده است و از جلو به دو قسمت تقسیم گشته است. از قسمت کمر این چادر به بالا رها و آزاد است و رویگیری آن همانند چادر ساده است و بلعکس آن از قسمت کمر به پایین جلوی چادر کاملا بسته و به مانند دامن است.

چادر کمری برای افرادی که آستین دوست ندارند و از طرفی میخواهند پوشیده و راحت باشند چادر کمری یک پیشنهاد عالی است.

چادر مدل قجری

چادر قجری های جدید معمولا با پارچه های چادری سبک و راحت مثل حریر اسود دوخته میشوند. به همین دلیل نوع طرج دار آن زیاد جالب نمیشود و همیشه طرحی ساده دارد. این مدل چادرها امروزه به سه دسته دستک کوتاه، دستک بلند و کمری ساده تقسیم میشوند.

چادر کمری دستک بلند : چادری دامن دار که دامن آن بوسیله بند به دور کمر بسته می شود و قسمت بالای چادر مشابه چادرهای ساده با دستک های بلند است که این دو قسمت از پشت به هم متصل شده اند.
منظور از دستک همان قسمت های آویز دوطرف چادر است که می توان بوسیله آن صورت را پوشاند و یا در اصطلاح ، رو گرفت.
میزان بلندی دستک در چادر کمری دستک بلند به اندازه ای است که تا پایین زانوی استفاده کننده خواهد آمد.

چادر کمری دستک کوتاه : منظور از دستک همان قسمت های آویز دوطرف چادر است که می توان بوسیله آن صورت را پوشاند و یا در اصطلاح رو گرفت. دستک در چادر کمری دستک کوتاه به اندازه ای است که تا پایین کمر استفاده کننده خواهد آمد.

کمری ساده : این مدل مانند چادر ایرانی نیاز به روگیری بیشتر و یا پوشیدن لباس پوشیده دارد. در این مدل دستک ها (یا همان قسمت دو طرف قطعه فوقانی چادر) به گونه ای طراحی شده اند که آویزان نیستند و به قسمت تحتانی (کمری) چادر از داخل متصل شده اند.

چادر مدل قجری چادر مدل قجری

خرید و معرفی چادر قجری : خرید سلام با بیش از 10 سال سابقه تولید انواع چادر مشکی زمینه ی خرید ملزومات حجاب با بهترین کیفیت و کمترین هزینه را برای شما دوست داران حجاب فراهم کرده است جهت خرید انواع چادر مشکی با تنوع پارچه  می توانید روی عکس زیر کلیک کنید:

خرید سلام

اینستاگرام خرید سلام

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.