چادر فروشی قم

خریدسلام
28 مهر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
قیمت روز  انواع چادر مشکی ( چادر دانشجویی ، چادر قجری ، چادر بحرینی صدفی ، چادر لبنانی ، چادر حسنا ، چادر ساده سنتی ، چادر عربی ، چادر کلاه دار ، چادر شالدار ، چادر عربی پاپیونی ، چادر یاسمین پرنسس ، چادر جلابیب ، چادر ملی

چادر فروشی قم , چادر فروشی کرمان , چادر فروشی اصفهان , چادر فروشی در کرج , چادر فروشی بندر عباس , چادر فروشی در بازار رضا مشهد , چادر فروشی در شهریار , چادر فروشی کرج , چادر فروشی در تبریز , قیمت چادر مشکی


به گزارش خرید سلام و به نقل از  hawzah.net :

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنی‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً. سوره مبارکه احزاب آیه 59

ای پیغمبر (گرامی) با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند، که این کار برای اینکه آنها (به عفّت و حرّیت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوس رانان) آزار نکشند بسیار نزدیکتر است و خدا (در حق خلق) بسیار آمرزنده و مهربان است.

با توجه به تفسیر آیه معلوم می شود که هدف از حجاب امنیت زن و معنای آن پوشش است و فرقی نمی کند چادر باشد یا چیز دیگری، همانگونه که در روایت آمده است حد پوشش برای زن همه تن، جز آنچه برکنار شده می باشد پس هر چیزی که باعث شود بیشتر، میل و رغبت هوسبازان را دفع نماید حجاب برتر به حساب می آید.

اما در مورد مشکی بودن آن بهتر است با دید روانشناسی به موضوع بنگریم و آن این است که در روان‏شناسی رنگ‏ها می‏خوانیم که رنگ سیاه نمایان‏گر مرز مطلق است. لذا کسی که رنگ سیاه می‏پوشد، می‏خواهد نشان دهد که مرزی را ایجاد کرده است . اما این که این مرز برای چیست، در موقعیت‏های مختلف ممکن، است متفاوت باشد.

گاه لباس سیاه را در ماتم و عزا می‏پوشند، برای آن که نشان دهند بین آن‏ها و عزیزشان فاصله افتاده و مرز زندگی آن‏ها را از هم جداکرده است.

اما گاهی هم سیاه می‏پوشند، نه برای عزا و ماتم بلکه برای مشخص کردن مرزها و حریم‏های اجتماعی که حجاب یک خانم مسلمان با چادر سیاه از این دسته است. وقتی که خانمی چادر مشکی به سر می‏کند و با وقار و متانت تمام قدم به عرصه‏ی اجتماع می‏گذارد، با این نحوه‏ی پوشش می‏خواهد نشان دهد که هر کسی حق ندارد به این حریم پاک، مقدس و خصوصی وارد شود.

این حریم، حریم حرمت، حیا و احترام است، نه جای هرزگی، آلودگی و هوس بازی، در واقع او با حجاب مشکی و چادر سیاه، بین خود و مردان نامحرم موزه ای عاقلانه ایجاد می‏کند، او با این سیاهی ظاهری اما ریشه دار در درون خود می‏خواهد نگاه تیز و برنده‏ی هرزگی و ابتذال را بشکند و نگذارد در حریم عفاف، پاکی و نجابت او نامحرمی وارد شود و حرمت او را از بین ببرد.

لذا چادر مشکی به منزله‏ی حرمت و احترام است. مرز ادب، کرامت، حیا و عفت است. مرز آداب است و نشان می‏دهد که در این محدوده باید حریم را نگه داشت و به صاحب حرم با دیده‏ی احترام و ادب نگریست.

خرید سلام نمایندگی اصلی فروش انواع چادر مشکی در کشور و در شهرهای مختلف از جمله مشهد و قم در تلاش برای عرضه ی آسان و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب این محصولات برای بانوان محترم می باشد. این مرکز با دوخت با کیفیت انواع چادر های مشکی و عرضه ی آنها با بهترین کیفیت موجب افزایش اعتماد و رضایت مشتریان عزیز شده است. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت خرید سلام به نشانی  kharidsalam.ir تمام محصولات حجاب را به همراه قیمت مشاهده کنید و جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

برای مشاهده ی قیمت روز انواع چادر مشکی کلیک کنید

 


چادر فروشی قم و اینستاگرام خرید سلام

چادر فروشی قم

چادر فروشی کرمان , چادر فروشی اصفهان , چادر فروشی در کرج , چادر فروشی بندر عباس , چادر فروشی در بازار رضا مشهد , چادر فروشی در شهریار , چادر فروشی کرج , چادر فروشی در تبریز , قیمت چادر مشکی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.