کد خبر:5929
پ
635825140607670045_lg

دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم – دانلود رایگان سریال سلمان فارسی مراحل اجرایی تولید سریال سلمان فارسی  در شب میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور رئیس سازمان صداوسیما و داود میرباقری  آغاز شد. خبر – ۵ آذر ۱۳۹۸: 🔸فرهاد اصلانی به پروژه «سلمان فارسی» پیوست 🔹فرهاد اصلانی در […]

دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم – دانلود رایگان سریال سلمان فارسی

مراحل اجرایی تولید سریال سلمان فارسی  در شب میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور رئیس سازمان صداوسیما و داود میرباقری  آغاز شد.

خبر – ۵ آذر ۱۳۹۸:

دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم - دانلود رایگان سریال سلمان فارسی

🔸فرهاد اصلانی به پروژه «سلمان فارسی» پیوست

🔹فرهاد اصلانی در تازه‌ترین همکاری خود با داود میرباقری مقابل دوربین سریال «سلمان فارسی» می‌رود.

🔹اصلانی پیش از این در آثاری مانند «مختارنامه»، «شاهگوش» و «امام علی (ع)» نقش‌آفرینی کرده بود.

دانلود رایگان سریال سلمان فارسی به زودی از سایت وبلاگ سلام

خبر: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ : آخرین اخبار از سریال سلمان فارسی

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری از جمله تولیدات الف ویژه تلویزیون به شمار می‌آید که در ۴۰ قسمت قرار است در بستر داستان زندگی «سلمان فارسی» به سه دوره تاریخ ایران بپردازد که از آن جمله می‌توان به بیزانس و اسلام، دو بخش کودکی و رحلت پیامبر اسلام و بازگشت سلمان به مدائن اشاره کرد.

 

 

دانلود سریال سلمان فارسی از کانال وبلاگ سلام

معرفی و دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم 

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما با تأکید بر اینکه سریال “سلمان فارسی”، یک سریال مؤثر و بسیار ارزشمندی خواهد شد، گفت: با توجه به شخصیت منحصر به فرد سلمان و سیری که در جغرافیای آن زمان داشته است، به نظر می‌رسد این مجموعه، یکی از جذاب‌ترین و مؤثرترین مجموعه‌های تلویزیونی شود.

مرتضی میرباقری معاون سیما با اشاره به توانمندی داوود میرباقری در تولید سریال‌های تاریخی بیان کرد: آشنایی کامل این کارگردان با ظرفیت‌های هنری تاریخ ایران و اسلام و اشتیاق وی برای به ثمر رساندن این پروژه بزرگ تاریخی، رسانه ملی را به تولید این اثر ماندگار هنری ترغیب کرده است و امیدواریم هرچه زودتر مراحل پیش‌تولید این پروژه آغاز شود.

مرتضی میرباقری معاون سیما عنوان کرد: خوشبختانه لوکیشن حجاز به‌واسطه تولید فیلم سینمایی «محمد(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در شهرک سینمایی نور مهیاست. هرچند این لوکیشن مربوط به دوران کودکی پیامبر و عصر جاهلیت است و سریال «سلمان فارسی» در دوران میان سالی پیامبر(ص) روایت می‌شود اما با همراهی سیدمحسن شاه‌ابراهیمی طراح هنری سریال «سلمان فارسی» که خود طراح هنری فیلم سینمایی محمد(ص) نیز بوده است، تغییراتی در این لوکیشن خواهیم داد که ساخت مسجدالنبی یکی از آنها خواهد بود.

رئیس رسانه ملی، اثرگذاری عمیق این سریال تلویزیونی را بر نوجوانان و جوانان، بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: قطعاً با هنرمندی شما و مجموعه تلاشگر و حرفه‌ای‌تان، سریالی خلق خواهد شد که تا سالیان سال، اثرگذاری آن بر مخاطبان حفظ می‌شود.

ادامه توضیحات و دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم

رئیس سازمان صداوسیما با تشکر از پایمردی داوود میرباقری در مسیر ساخت سریال سلمان فارسی، تصریح کرد: ما برای نشست امروز برنامه‌ای نداشتیم و واقعاً به برکت عشق واقعی سلمان به حضرت رسول (ص) دل‌های ما به این سمت هدایت شد تا آغاز پیش‌تولید این طرح عظیم را در شب میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) قرار دهیم.

علی عسکری، این سریال تلویزیونی را منشأ ساخت و هدایت دیگر سریال‌های تلویزیونی به ویژه به لحاظ طراز و محتوا دانست و گفت: همانطور که داود میرباقری و همکارانش اشاره کردند، این سریال ظرفیت‌های عظیمی را از جهات مختلف به نمایش خواهد گذاشت.

داوود میرباقری، کارگردان سریال “سلمان فارسی” نیز در سخنانی به پژوهش‌های عمیق و دقیق در زمینه نوشتن سناریو و همچنین جغرافیای تولید سریال، گفت: در حوزه اطلاعات و پژوهش‌های علمی سریال “سلمان فارسی”، کار جامع و کاملی در همه زمینه‌ها اعم از متن، لوکیشن، طراحی لباس و… صورت گرفته است و امیدواریم نتیجه این کارها، در مسیر آینده کار‌های تلویزیون اثرگذار باشد.

کارگردان سریال «مختارنامه»، تولید سریال «سلمان فارسی» را پیچیده‌ترین تجربه کاری‌اش در شکل، محتوا و اجرا عنوان کرد و افزود: امیدوارم تولید کار‌های ارزشی و پایه‌ای در حوزه فرهنگ، دوباره استمرار پیدا کند و نتیجه آن نیز زودتر مشخص شود.

معرفی و دانلود رایگان فیلم سلمان فارسی با لینک مستقیم 

میرباقری با تأکید بر اینکه سریال سلمان فارسی به لحاظ جغرافیایی، پروژه غنی و بسیار مهمی است، تصریح کرد: این سریال حدود ۸۰۰ بازیگر اصلی و فرعی دارد و به دلیل ملی بودن این پروژه، از ظرفیت همه بازیگران استان‌های کشور، استفاده خواهیم کرد. کارگردان سریال “سلمان فارسی” با تشکر از حمایت‌های ویژه رئیس سازمان و معاون سیما ابراز امیدواری کرد این حمایت‌های دلسوزانه همچنان ادامه یابد.

حامد میرباقری، دستیار اول کارگردان سریال “سلمان فارسی” هم در بخشی از این نشست، گفت: با توجه به فراملی بودن سریال “سلمان فارسی”، بازیگران و پیشکسوتان ۲۰ استان کشور مورد بررسی قرار گرفته‌اند و از ظرفیت هنرمندان سایر استان‌ها نیز استفاده خواهد شد و در بخش خارجی نیز از حضور بازیگران خارجی استفاده خواهیم کرد.

حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال “سلمان فارسی” نیز با بیان اینکه همزمان باید لوکیشن‌های تیسفون، جی و حجاز در قالب ۳۰ کارگاه ساخته شود، گفت: در این کارگاه‌ها، از طراحی کشتی تا تمامی ظرافت‌های هنری دوران ساسانی، بیزانس و پیامبر اسلام (ص) ساخته می‌شوند.

سید محسن شاه‌ابراهیمی، طراح صحنه پروژه “سلمان فارسی” نیز در این نشست، از طراحی‌های هنری و گستره جغرافیایی پروژه خبر داد و گفت: سه بخش مهم ایران دوره ساسانی که باید از صفر تا صد ساخته شوند و مشتمل بر دو شهر جی و تیسفون هستند. بخش دوم، بیزانس قرون ۶ و ۷ میلادی است که برای تصویربرداری آن‌ها، باید از ظرفیت کشور‌های همسایه و یا کشور‌های مراکش و تونس استفاده کرد. بخش سوم مربوط به حجاز است که خوشبختانه در این زمینه کار‌های زیادی شده است و تغییراتی در لوکیشن فیلم “محمدرسول‌الله (ص) ” در شهرک نور اعمال خواهیم کرد.

 

لینک های دانلود به زودی از سایت وبلاگ سلام

 

دانلود رایگان سریال سلمان فارسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه