کد خبر:5850
پ
درد+گوش

درمان بیماریهای گوش

درمان بیماریهای گوش  راه های پیشگیری و درمان بیماریهای گوش بیماری های گوش اعم از درد ، التهاب ، خروج چرک و خون ، سنگینی و کری است گذاشتن پنبه در گوش زمان خواب حمد گفتن بعد از شنیدن عطسه دیگران حمد گقتن هنگام عطسه در روایت آمده است ” کسی که زمان عطسه زدن […]

درمان بیماریهای گوش

 راه های پیشگیری و درمان بیماریهای گوش

بیماری های گوش اعم از درد ، التهاب ، خروج چرک و خون ، سنگینی و کری است

گذاشتن پنبه در گوش زمان خواب

حمد گفتن بعد از شنیدن عطسه دیگران

حمد گقتن هنگام عطسه

در روایت آمده است ” کسی که زمان عطسه زدن بگوید الحمد لله رب العالمین و بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد ، از قسمت دندان و گوش شکایتی نخواهد داشت .

داروی ترکیبی گوش درد ( روغن کنجد و خردل )

در روایت آمده است ” یک دارو برای گوش درد این است که یک کف (یک مشت) کنجد با پوست و یک کف خردل بردارید ، و هرکدام را جداگانه آسیاب کنید . سپس این دو را با هم مخلوط کنید و روغن آن ها را بگیرید و در یک شیشه بریزید و با درپوشی آهنین سر شیشه را ببندید .هنگامی که به این دارو نیاز پیدا کردید ، دو قطره در گوش بریزید و یک پنبه در گوش قرار دهید و سه روز بگذارید ، همانا به اذن خدا درمان می شود .
خردل دانه های کوچکی مانند کنجد است که به رنگ سیاه ، قهوه ای و سفید موجود است . آنچه در بازار هست پودر خردل است و چون ممکن است تقلبی باشد بهتر است دانه خردل آسیاب نشده تهیه شود .

روغن سداب

روغن یاسمن یا بنفشه

 

بیشتر بخوانبد : فواید و خواص زیتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

وبلاگ سلام

یک وبلاگ در مورد تمامی موضوعات از جمله تکنولوژی ، علمی ، خبری ، مذهبی ، ورزشی و … می باشد.
این وبلاگ تحت نظر سایت خرید سلام به نشانی kharidsalam.ir بوده و صرفا بخش وبلاگ آن به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی خرید سلام:

خرید سلام تلاش دارد تا تمام کالاهای  مجاز بازرگانی را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. علاوه بر این خرید سلام آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان ، فروشندگان ، واردکنندگان و صادر کنندگان عزیز میباشد.

مشاهده فروشگاه

مسابقات وبلاگ سلام :

در وبلاگ سلام جهت ارتقاء سطح اطلاعات کاربران اقدام به برگزاری مسابقاتی با موضوعات و مناسبت های مختلف به صورت دوره ای می کند  و جوایز ارزنده ای را هم برای برندگان در نظر گرفته است.

شرکت در مسابقه